Dawno nie pisałyśmy, a to wszystko ze względu na święta, które razem z M. obchodzimy podwójnie. Ale nic to. Ważne by się coś działo. I tak jak w tytule dziś o rewelacyjnej (naszym zdaniem) kampanii reklamowej LECHA. My- jako koneserki dobrego piwa, nie mogłyśmy tego nie zauważyć. Kampania dotyczyć ma nowej, antypoślizgowej butelki łatwej do "chwytania". :) Któregoś wieczoru idąc na PB na murki w celu spotkania z ciekawymi ludźmi i skosztowania smacznego trunku zauważyłyśmy bilboard mniej więcej w stylu : "Za tych, którzy urządzili sylwestra w kwietniu". WTF ?!- się zastanawiałyśmy. Ale kiedy w końcu zobaczyłam resztę reklam, zrozumiałam, że każda okazja jest dobra aby zasmakować trochę przyjemności ;) Reszta bilboardów również świetnie do nas przemówiła i jest idealnie dopasowana do naszego , STUDENCKIEGO życia.
Co producenci piszą na swojej stronie? : " Spontaniczni, radośni i pomysłowi. Uwielbiają dobą zabawię zawsze i wszędzie. Potrafią z malucha zrobić kabriolet, a wystrzałowego Sylwestra urządzić w kwietniu. Legendarne akcje ich autorstwa wymagają uwiecznienia i dobrego toastu [...]" . Otóż to! Utożsamiamy się z tym w pełni!
Kampanię oceniamy na 5! Aż człowiek ma siłę uśmiechnąć się rano, wracając do domu po ciężkiej, nieprzespanej nocy :) . Swoją drogą, świetnych mają ludzi od PR-u.
trampki bodajze 20 zl kosztowaly, nie wiem czy jeszcze beda. kupowalam je z miesiac ponad temu, byla ich cala sciana w auchan :) ale sprawdz!
OdpowiedzUsuńSłyszałam o tej nowej butelce, a jakże! :D
OdpowiedzUsuńdokładnie! teraz też moje paznokcie są kolorowe. ooooo, uwielbiam piosenkę z tej reklamy!
OdpowiedzUsuńhahahahahaha no fajne są te bilbordy :D:D dodaję!
OdpowiedzUsuńHaha, lubie takie kampanie!
OdpowiedzUsuń